دانشجو

۲۰۰

۸۴

جمع کل

۲۴۲

۱۰۰

شکل (۴-۲): توزیع فراوانی سمت پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه (آ-۲) حوزه آموزش
ج) سن پاسخگویان: طبق جدول (۴-۳) و شکل (۴-۳)، از ۳۶ نفر مذکور، ۱۸۰ نفر معادل ۷۴ درصد پاسخ ­دهندگان، زیر ۳۰ سال سن دارند.
جدول (۴-۳): توزیع فراوانی سن پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه (آ-۲) حوزه آموزش

سن پاسخگویان

فراوانی

درصد فراوانی

۳۰ سال و کمتر

۱۸۰

۷۴

۳۵-۳۱

۵۰

۲۱

۴۰-۳۶

۱۲

۵

مجموع

۲۴۲

۱۰۰

شکل (۴-۳): توزیع فراوانی سن پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه (آ-۲) حوزه آموزش
با توجه به ویژگی­های شخصیتی پاسخ ­دهندگان به پرسشنامه حوزه آموزش، می­توان نتیجه گرفت که پاسخ­های پرسشنامه از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.
۴-۲-۱-۲- بررسی ویژگی­های جمعیت­شناختی خبرگان پرسشنامه ­های (آ-۳): همان­طور که در فصل قبل بیان شد، پرسشنامه ­های محقق ساخته (آ-۳) به صورت مصاحبه حضوری جهت تکمیل بین ۱۵ تن از خبرگان ارائه گردید که پرسشنامه را با کمک محقق تکمیل کردند. این افراد برای تعیین روابط علی بین عوامل و میزان تاثیر عوامل بر یکدیگر انتخاب شدند. در این مصاحبه های حضوری که در برخی موارد به جلسات طوفان فکری تبدیل می­شد، در ساعت­ها بحث و گفتگو، تاثیر عوامل بر یکدیگر شناسایی می­شد و میزان تاثیر آن­ها به بر یکدیگر به صورت متغیرهای زبانی فازی {خیلی کم، کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد} ثبت می­شد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۳- تجزیه و تحلیل استنباطی و آزمون فرض برای سوالات پرسشنامه ­ها
۴-۳-۱- تعیین روایی سوالات پرسشنامه (آ-۱) حوزه آموزش با کمک فرمول لاشه
در فرایند تعیین روایی، ۱۵ خبره در حوزه آموزش پرسشنامه (آ-۱) را بررسی کردند که ترکیب آنان را در جدول (۳-۵) نشان داده شده است. پس از پاسخ آنان، عبارات زیر طبق رابطه لاشه، از پرسشنامه حذف و یا اصلاح گردید. امتیاز روایی عبارات حذف شده کمتر از ۰٫۶ بوده است. جدول (۴-۴) عبارات حذف شده از پرسشنامه (آ-۱) حوزه آموزش را نشان می­دهد.
جدول (۴-۴): امتیاز روایی سوالات حذف شده حوزه آموزش طبق فرمول لاشه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...