۶۸/۱۱

**۰۰/۰

خودکارآمدی

۸۶/۲۱

۰۳/۲۲

۳۷۵/۰

۷۰۸/۰

راهنمای عمل

۷۶/۲۱

۸۸/۲۰

۲۸۶/۲

*۰۲/۰

رفتار

۱۹/۳۵

۴۰/۳۲

۶۱۱/۴

**۰۰/۰

** :معنی داری در سطح یک درصد * :معنی داری در سطح پنج درصد
۲-۲-۴- همبستگی
الف. همبستگی بین سازه­های نظریه رفتار برنامه­ ریزی شده(میان کل پاسخگویان)
بر اساس نتایج مندرج در جدول۳-۴ می توان چنین بیان نمود که بین “نگرش” و “هنجار ذهنی"و نیز بین “نگرش” و “نیت رفتاری “رابطه مثبت و معنی داری در سطح یک در صد وجود دارد. “نگرش” با “خودکارآمدی"رابطه مثبت و معنی داری در سطح پنج درصد دارد. و بین “نگرش” با “رفتار"رابطه مثبت و معنی داری در سطح یک در صد وجود دارد. به این معنی که هر چه میزان نگرش اعضاء خانوارها مثبت­تر باشد، آن خانواده از هنجارذهنی، نیت رفتاری ، خودکارآمدی و رفتار مناسب­تری در مواجهه با گرد و غبار برخوردار می باشند. یا به عبارتی دیگر خانوارهای با نگرش مثبت­تر، از هنجارذهنی، نیت رفتاری و خودکارآمدی بیشتری در مواجهه با گرد و غبار برخوردار هستند.
و طبق نتایج بین متغیرهای “هنجارذهنی” با “نیت رفتاری “، همبستگی مثبت و معنی داری در سطح یک درصد وجود دارد. و “هنجارذهنی” با “خودکارآمدی"، همبستگی مثبت و معنی داری در سطح یک درصد وجود دارد. و بین “هنجارذهنی” با “رفتار"، همبستگی مثبت و معنی داری در سطح پنج درصد وجود دارد. به این معنی که هر چه میزان هنجارذهنی اعضاء خانوارها قوی­ترباشد، آن خانواده از نیت رفتاری و خودکارآمدی قوی­تری در مواجهه با گرد و غبار برخوردار می باشند. یا به عبارتی دیگر خانوارهای با هنجارذهنی مثبت­تر، خودکارآمدی، نیت رفتاری و رفتار قوی­تری برای مواجهه با گرد و غبار داشته اند.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

طبق نتایج جدول (۳-۴) بین “نیت رفتاری ” با “رفتار ” همبستگی مثبت و معنی داری در سطح یک درصد وجود دارد. به این معنی که هر چه میزان نیت رفتاری اعضاء خانوارها مثبت تر باشد، آن خانواده از رفتار قویتری در مواجهه با گرد و غبار برخوردار می باشند. یا به عبارتی دیگر خانوارهای با نیت رفتاری مثبت­تر، رفتار قویتری برای مواجهه با گرد و غبار داشته اند.
طبق نتایج بین “خودکارامدی” با “رفتار ” همبستگی مثبت و معنی داری در سطح یک درصد وجود دارد. به این معنی که هر چه میزان خودکارآمدی اعضاء خانوارها بیشتر تر باشد، آن خانواده از رفتار قویتری در مواجهه با گرد و غبار برخوردار می باشند. یا به عبارتی دیگر خانوارهای با خودکارآمدی بیشتر، رفتار قوی­تری برای مواجهه با گرد و غبار دارند.
۳-۴- همبستگی بین سازه­های نظریه رفتار برنامه ریزی شده

رفتار

خودکارآمدی

نیت رفتاری

هنجار ذهنی

نگرش

متغیر

۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...