راهنمای نگارش مقاله با موضوع شیوههای اطلاع رسانی در زمان بحران ... |
۲.۷.۷ نظریه مارپیچ مثبت و منفی رسانهای ۶۷
۲.۷.۸ نظریه گالتونگ درباره بحران ۷۰
۲.۷.۹ نظریه اسکوگلند و اولسن درباره ایجاد ارتباط با رسانه ها ۷۱
۳ فصل سوم: روش شناسی ۷۳
۳.۱ مقدمه ۷۴
۳.۲ روش تحقیق ۷۵
۳.۳ جامعه آماری ۷۵
۳.۴ جامعه نمونه و روش نمونهگیری ۷۵
۳.۵ تکنیک یا ابزار جمع آوری اطلاعات ۷۶
۳.۶ اعتبار یابی پرسشنامه ۷۶
۳.۷ روشهای آماری تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها ۷۶
۴ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها ۷۷
۴.۱ مقدمه ۷۸
۴.۲ بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۸
۴.۳ بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی ۱۲۲
۵ فصل پنجم: نتیجهگیری ۱۳۰
۵.۱ نتیجهگیری ۱۳۱
۵.۲ نتیجهگیری و تحلیل ۱۳۱
۵.۳ پیشنهادات ۱۳۵
۵.۳.۱ پیشنهادات عمومی ۱۳۵
۵.۳.۲ پیشنهاد برای تحقیق بعدی ۱۳۶
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵.۴ محدودیتهای تحقیق ۱۳۶
۵.۵ منابع و مآخذ ۱۴۵
۵.۵.۱ منابع فارسی ۱۴۵
۵.۶ منابع انگلیسی ۱۴۸
فهرست جداول
جدول ۱ – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانهها ۷۸
جدول ۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی ۷۹
جدول ۳- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی ۸۰
جدول ۴ - نمودار توزیع فراوانی جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانهها ۸۱
جدول ۵ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مزاحمت رسانهها در شرایط بحران ۸۲
جدول ۶ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دامن زدن رسانهها به بحران ۸۳
جدول ۷ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانهها به عنوان ارکان مدیریت بحران ۸۴
جدول ۸ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانهها ۸۵
جدول ۹ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانهها در شرایط بحران ۸۶
جدول ۱۰ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانهها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق ۸۷
جدول ۱۱ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی مفید بودن انتشار اطلاعیهها، خارج از محدوده بحران ۸۸
جدول ۱۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی پیشبینی مراکزجایگزینرسانهای ۸۹
جدول ۱۳ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مراکز رسانهای متحرک ۹۰
جدول ۱۴ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استقرار ایستگاههای رادیویی سیار ۹۱
جدول ۱۵ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی نزدیکی مرکز انتشار اخبار و اطلاعیهها ۹۲
جدول ۱۶ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی امکان استفاده از شیوههای مختلف اطلاع رسانی با بهره گرفتن از پیشبینی شرایط ۹۳
جدول ۱۷ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تاثیر آموزش اصحاب رسانه ۹۴
جدول ۱۸ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ارتباط دائم و تعامل مدیران بحران و اصحاب رسانه ۹۵
جدول ۱۹ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی آموزش مدیران بحران در زمینهی ارتباط با اصحاب رسانه در شرایط بحران ۹۶
جدول ۲۰ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تنظیم و تدوین پیشنویس اخبار، اطلاعیهها و برنامههای آموزشی ۹۷
جدول ۲۱ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی فراهم آوردن امکان حضور اصحاب رسانه در کانون بحرانهای درحال وقوع ۹۹
جدول ۲۲ - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی میزان استفاده عموم مردم از رسانههای سنتی ۱۰۰
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 09:57:00 ب.ظ ]
|