قراردادی
و برخی بیمه‌های خاص نیز اخیراً در ایران به وجود آمده است.
بیمه اشخاص شامل:
عمر
حادثه
درمان
بیمه اموال شامل:
بیمه اتومبیل (شخص ثالث، بدنه)
آتش‌سوزی
بیمه‌های مهندسی
بیمه حمل‌ونقل (صادرات، واردات، ترانزیت، داخلی)
بیمه مسئولیت دارای انواع مختلفی است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان
مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان
مسئولیت مدنی مدیران و مسئولان فنی بیمارستان‌ها – کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها
مسئولیت در مقابل همسایگان مجاور ناشی از سرایت آتش‌سوزی و انفجار
بیمه‌های خاص شامل:
بیمه مرهونات بانکی (وام‌های بانکی)
بیمه‌نامه پول در صندوق
بیمه شترمرغ
بیمه اسب
فصل سوم
روش‌شناسی تحقیق
مقدمه
شیوه اجرای یک تحقیق ارتباط زیادی با ماهیت موضوع، نوع تحقیق و هم‌چنین متغیرهای تحقیق دارد؛ اما باید توجه داشت آنچه موجب شده جوهر علمی، حیات پیدا کند، وقوف به اکتشافات و نتایج علوم نیست بلکه شناخت و درک عمیق روش­ها و شیوه­ هایی ­است که بشر برای پیشرفت علم به کار گرفته­ است. روش­ها در حقیقت ابزارهای دستیابی به حقیقت هستند. با توجه به اهمیتی که روش‌شناسی تحقیق دارد در این فصل به آن پرداخته می­ شود، به عبارتی می­توان گفت در این فصل با در نظر گرفتن هدف تحقیق، روش تحقیق مشخص‌شده و با انتخاب جامعه آماری و تعیین نمونه، با توزیع پرسشنامه ­های تدوینی در نظر گرفته‌شده به جمع­آوری اطلاعات پرداخته تا بتوان تأثیرات متغیر مستقل بر متغیرهای وابسته را از دیدگاه شرکت‌کنندگان در این مطالعه موردبررسی و شناسایی قرارداد. بنابراین در این فصل جامعه آماری و نمونه، ابزار تحقیق، روایی و پایایی تحقیق، نحوه اجرای آن و روش­های آماری جهت تجزیه‌وتحلیل اطلاعات به ترتیب موردبررسی قرار می­گیرند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

اهداف مشخص تحقیق
این تحقیق شامل اهداف کلی، ویژه و کاربردی می‌باشد که به‌صورت زیر شرح داده می‌شوند.
هدف کلی تحقیق
هدف کلی این تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم است.
اهداف ویژه
شناخت سازه‌های تأثیرگذار عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم.
اندازه‌گیری عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم.
رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم.
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم.
اهداف کاربردی
در این تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند با توجه به ارزش کسب شده، سرمایه کسب شده و کیفیت کسب‌شده مشتریان از شرکت های بیمه ایران استان کرمانشاه انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که کاربران زیر نیز می‌توانند از این تحقیق استفاده نمایند:
انواع شرکت‌های بیمه خصوصی
انواع شرکت‌های بیمه دولتی
تولیدکنندگان برند بیمه
استفاده‌ کنندگان بیمه
محققین، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به موضوع بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم.
فرضیه‌های تحقیق
در این تحقیق از فرضیات زیر استفاده می‌کنیم.
فرضیه اول: ارزش کسب‌شده بر رضایتمندی از برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه دوم: ارزش کسب‌شده بر تعهد به برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه سوم: سرمایه کسب‌شده بر رضایتمندی از برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه چهارم: سرمایه کسب‌شده بر تعهد به برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه پنجم: کیفیت کسب‌شده بر رضایتمندی از برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه ششم: کیفیت کسب‌شده بر تعهد به برند، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه هفتم: رضایتمندی از برند بر محرک تعهد، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه هشتم: رضایتمندی از برند بر استمرار تعهد، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه نهم: تعهد به برند بر محرک تعهد، تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه دهم: تعهد به برند بر استمرار تعهد، تأثیر مثبت و معناداری دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...