۱۰

 

۴۱/۳

 

۴۶/۳

 

۳۷/۳

 

۰۱/۱۴۸

 

۰۰۰/۰

 

رد فرضیه صفر

 

همان‌گونه که نتایج جدول فوق نشان می‌دهد در سطح اطمینان ۹۵% فرضیه صفر رد و فرضیه مخالف تائید می‌شود. این امر بدین معناست که شاخصهای الزام فرهنگی مربوط به بررسی و ارزیابی وضعیت شاخصهای عامل فناوری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان، دارای اثرگذاری معنادار هستند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

سوال ۱۱: آیا بررسی وضعیت مشارکت در تصمیم گیری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان دارای اثرگذاری معنادار است؟
برای بررسی این سوال، فرضیه آماری به شکل زیر طراحی گردید.
بررسی و ارزیابی وضعیت مشارکت در تصمیم گیری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی، دارای اثرگذاری معنادار نیست.
بررسی و ارزیابی وضعیت مشارکت در تصمیم گیری مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی ، دارای اثرگذاری معنادار است
جدول ۴-۱۷ یافته های برآمده از سوال ۱۱ بررسی و ارزیابی وضعیت مشارکت در تصمیم گیری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان

 

سوال

 

میانگین

 

حد بالا

 

حد پایین

 

آماره‌ آزمون

 

مقدار معناداری

 

نتیجه‌ی
آزمون

 
 

۱۱

 

۰۰/۳

 

۰۷/۳

 

۹۲/۲

 

۸۳/۷۶

 

۰۰۰/۰

 

رد فرضیه صفر

 

همان‌گونه که نتایج جدول فوق نشان می‌دهد در سطح اطمینان ۹۵% فرضیه صفر رد و فرضیه مخالف تائید می‌شود. این امر بدین معناست که مشارکت در تصمیم گیری مربوط به بررسی و ارزیابی وضعیت شاخصهای عامل فناوری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ، دارای اثرگذاری معنادار هستند.
سوال ۱۲: آیا بررسی وضعیت حس تعلق سازمانی برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان دارای اثرگذاری معنادار است؟
برای بررسی این سوال، فرضیه آماری به شکل زیر طراحی گردید.
بررسی و ارزیابی وضعیت حس تعلق سازمانی برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی، دارای اثرگذاری معنادار نیست

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...