با توجه به جدول ۴-۱۴ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده کمتر از ۰۵/۰ می باشد در نتیجه با اطمینان ۹۵ درصد فرض   رد و فرض   تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد؛ بنابراین فرضیه فرعی سوم تایید می شود. شدت همبستگی بین دو متغیر آموزش و توسعه انسانی و عملکرد ۳/۶۱ درصد می باشد که بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. همچنین ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۳۹۸/۰ می باشد که نشان می دهد متغیر آموزش و توسعه انسانی به میزان ۸/۳۹ درصد می تواند متغیر عملکرد را پیش بینی کند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه فرعی چهارمبین سیاست های منابع انسانی در زمینه تعامل وارتباط موثر با کارکنان (تسهیم و نشر اطلاعات) و عملکرد شرکت های تولیدی شهرستان رشت رابطه وجود دارد.
بین تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و عملکرد ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۵) ضریب همبستگی بین تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و عملکرد

 

تعداد
ضریب همبستگی
ضریب تعیین
سطح معنی داری

 

تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و عملکرد
۱۱۶
۵۹۹/۰
۳۵۸/۰
۰۰۰/۰

 

با توجه به جدول ۴-۱۵ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده کمتر از ۰۵/۰ می باشد در نتیجه با اطمینان ۹۵ درصد فرض   رد و فرض   تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد؛ بنابراین فرضیه فرعی چهارم تایید می شود. شدت همبستگی بین دو متغیر تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و عملکرد ۹/۵۹ درصد می باشد که بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. همچنین ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۳۵۸/۰ می باشد که نشان می دهد متغیر تعامل و ارتباط موثر با کارکنان به میزان ۸/۳۵ درصد می تواند متغیر عملکرد را پیش بینی کند.
فرضیه فرعی پنجمبین سیاست های منابع انسانی در زمینه ایجاد فرصتهای شغلی برابر (رفع تبعیض) و عملکرد شرکت های تولیدی شهرستان رشت رابطه وجود دارد.
بین ایجاد فرصت های شغلی برابر و عملکرد ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین ایجاد فرصت های شغلی برابر و عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۶) ضریب همبستگی بین ایجاد فرصت های شغلی برابر و عملکرد

 

تعداد
ضریب همبستگی
ضریب تعیین
سطح معنی داری

 

ایجاد فرصت های شغلی برابر و عملکرد
۱۱۶
۷۸۵/۰
۶۱۶/۰
۰۰۰/۰

 

با توجه به جدول ۴-۱۶ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده کمتر از ۰۵/۰ می باشد در نتیجه با اطمینان ۹۵ درصد فرض   رد و فرض   تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد؛ بنابراین فرضیه فرعی پنجم تایید می شود. شدت همبستگی بین دو متغیر ایجاد فرصت های شغلی برابر و عملکرد ۵/۷۸ درصد می باشد که بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. همچنین ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۶۱۶/۰ می باشد که نشان می دهد متغیر ایجاد فرصت های شغلی برابر به میزان ۶/۶۱ درصد می تواند متغیر عملکرد را پیش بینی کند.
فرضیه فرعی ششمبین سیاست های منابع انسانی در زمینه توسعه و بهبود مدیریت و عملکرد شرکت های تولیدی شهرستان رشت رابطه وجود دارد.
بین توسعه و بهبود مدیریت و عملکرد ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین توسعه و بهبود مدیریت و عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۷) ضریب همبستگی بین توسعه و بهبود مدیریت و عملکرد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...