فایل های دانشگاهی| ۴-۲-۲ توصیف متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
جدول ۴-۱: توصیف متغیر هوش اجتماعی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۰۴/۴
۱۱/۴
۴
۵
۶۷/۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۲: توزیع نمرات هوش اجتماعی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۳
۹۱
۷/۲۸
۴
۲۲۲
۱/۷۰
۵
۴
۲/۱
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۱: نمودار جعبه ای متغیر هوش اجتماعی در میان پاسخگویان
۴-۲-۲ توصیف متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی
جهت اندازه گیری متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی از ۳ سوال ۵ گزینه ای استفاده شده است که میانگین ۰۹/۴، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۶۷/۲مشاهده شده است.
جدول۴-۳: توصیف متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۰۹/۴
۴
۴
۵
۶۷/۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۴: توزیع نمرات پردازش اطلاعات اجتماعی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۳
۸۹
۲۸
۴
۱۸۳
۸/۵۷
۵
۴۵
۲/۱۴
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۲: نمودار جعبه ای متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی در میان پاسخگویان
۴-۲-۳ توصیف متغیر آگاهی اجتماعی
جهت بررسی متغیر آگاهی اجتماعی از ۳ سوال ۵ گزینه ای استفاده شده است که میانگین ۱۰/۴، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۲ مشاهده شده است.
جدول ۴-۵: توصیف متغیر آگاهی اجتماعی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۱۰/۴
۴
۴
۵
۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۶: توزیع نمرات آگاهی اجتماعی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۳
۸۷
۴/۲۷
۴
۲۱۵
۸/۵۶
۵
۵۰
۸/۱۵
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۳: نمودار جعبه ای متغیر آگاهی اجتماعی در میان پاسخگویان
۴-۲-۴ توصیف متغیر مهارت اجتماعی
جهت اندازه گیری متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی از ۳ سوال ۵ گزینه ای استفاده شده است که میانگین ۹۲/۳، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۶۷/۱ مشاهده شده است.
جدول ۴-۷: توصیف متغیر مهارت اجتماعی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۹۲/۳
۴
۴
۵
۶۷/۱
–
۳۱۷
جدول ۴-۸: توزیع نمرات مهارت اجتماعی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۱
۱
۳/۰
۲
۱۴
۱/۴
۳
۱۰۷
۸/۳۲
۴
۱۷۲
۲/۵۵
۵
۲۴
۶/۷
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۴: نمودار جعبه ای متغیر مهارت اجتماعی در میان پاسخگویان
۴-۲-۵ توصیف متغیر کیفیت خدمات
جهت اندازه گیری کیفیت خدمات از ۱۵ سوال ۵ گزینه ای استفاده شده است که میانگین مشاهده شده برابر با ۰۷/۴، میانه ۱۳/۴، مد ۱۳/۴، بیشترین ۵ و کمترین ۴۷/۲ مشاهده شده است.
جدول ۴-۹: توصیف متغیر کیفیت خدمات در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۰۷/۴
۱۳/۴
۱۳/۴
۵
۴۷/۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۱۰: توزیع نمرات کیفیت خدمات در بین افراد مورد بررسی
نمرات
فراوانی
درصد
۲
۳
۹/۰
۳
۸
۴/۲
۴
۱۳۷
۲/۴۲
۵
۱۶۹
۵/۵۴
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۵: نمودار جعبه ای متغیر کیفیت خدمات در میان پاسخگویان
۴-۲-۶ توصیف متغیر پاسخگویی
متغیر پاسخگویی از ۳ سوال ۵ گزینه ای تشکیل شده است. میانگین مشاهده شده برابر ۰۶/۴، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۲ میباشد.
جدول ۴-۱۱: توصیف متغیر پاسخگویی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۰۶/۴
۴
۴
۵
۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۱۲: توزیع نمرات پاسخگویی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۲
۱۷
۴/۵
۳
۶۹
۸/۲۱
۴
۱۷۰
۶/۵۳
۵
۶۱
۲/۱۹
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۶: نمودار جعبه ای متغیر پاسخگویی در میان پاسخگویان
۴-۲-۷ توصیف متغیر همدلی
متغیر همدلی از ۳ سوال ۵ گزینه ای تشکیل شده است. میانگین مشاهده شده برابر با ۷۷/۳، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۳۳/۱ میباشد.
جدول ۴-۱۳: توصیف متغیر همدلی در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۷۷/۳
۴
۴
۵
۳۳/۱
–
۳۱۷
جدول ۴-۱۴: توزیع نمرات همدلی به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۱
۲
۶/۰
۲
۳۲
۲/۱۰
۳
۱۰۴
۸/۳۲
۴
۱۴۵
۷/۴۵
۵
۳۴
۷/۱۰
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۷: نمودار جعبه ای متغیر همدلی در میان پاسخگویان
۴-۲-۸ توصیف متغیر اطمینان داشتن
متغیر اطمینان داشتن از ۳ سوال ۵ گزینه ای تشکیل شده است. میانگین مشاهده شده برابر با ۹۵/۳، میانه ۴، مد ۴، بیشترین ۵ و کمترین ۲ میباشد.
جدول ۴-۱۵: توصیف متغیر اطمینان داشتن در بین افراد مورد بررسی
میانگین
میانه
مد
بیشترین
کمترین
بی پاسخ
تعداد
۹۵/۳
۴
۴
۵
۲
–
۳۱۷
جدول ۴-۱۶: توزیع نمرات اطمینان داشتن به تفکیک فراوانی درصد
نمرات
فراوانی
درصد
۲
۱۸
۷/۵
۳
۸۱
۵/۲۵
۴
۱۸۲
۵/۵۷
۵
۳۶
۴/۱۱
جمع
۳۱۷
۱۰۰
نمودار ۴-۸: نمودار جعبه ای متغیر اطمینان داشتن در میان پاسخگویان
۴-۲-۹ توصیف متغیر قابلیت اعتماد
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 01:20:00 ق.ظ ]
|