قلمرو تحقیق
قلمرو موضوعی:
در این تحقیق، ابعاد فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با کارشناسان بخش صنعت، بررسی شده و با بهره گرفتن از بازاریابی اجتماعی، اقدام به تولید استراتژی­هایی برای رفع موانع فردی موجود، می­ شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

قلمرو مکانی:
این تحقیق، در سطح شهر تهران، انجام خواهد شد و از نظرات استادان رشته­ های مدیریت دانشگاه­ های مختلف و نیز کارشناسان بخش صنعت، استفاده خواهد شد.

قلمرو زمانی:
محدودۀ زمانی این تحقیق، از زمان تصویب پروپوزال تا خرداد ۱۳۹۱ می­باشد.

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه
در این فصل به تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌ آوری شده طی تحقیق پرداخته خواهد شد. لازم به ذکر است که در این مطالعه، برخلاف بسیاری از تحقیقات که از آزمون­های آماری مختلف بهره می­گیرند؛ تنها از یک آزمون استفاده شده است و علت آن نیز به نوع تحقیق و روش­شناسی آن بازمی­گردد.
همانگونه که در روش­شناسی اشاره شد ابتدا از طریق تکنیک دلفی، موانع فردی مربوط به ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با متخصصین بخش صنعت، شناسایی شده سپس از طریق آزمون فریدمن، به بررسی برابر بودن یا نبودن اهمیت آنها (رتبه ­های یکسان) پرداخته می­ شود و در صورتی که نتیجه آزمون، حاکی از برابر نبودن رتبه­ها دهد بر اساس جدول رتبه­ای که نرم­افزار ارائه می­دهد اقدام به گزینش موانع عمده می­گردد. این موانع دوباره در اختیار صاحب­نظران قرار داده می­شوند تا اقدام به تعیین راهکارهای هر مانع نمایند. در نهایت، برای دومین بار از آزمون فریدمن استفاده خواهد شد تا این­بار نیز برابر بودن یا نبودن رتبه­ها مشخص گردد و در صورت برابر نبودن، راهکارها بر اساس میزان موفقیت احتمالی آنها مرتب شوند (میزان موفقیت احتمالی آنها پس از اجرا و پیاده­سازی). آنچه که از این تحلیل­ها و نتایج این آزمون­ها بدست خواهد آمد «مهمترین موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با متخصصین بخش صنعت، و مهمترین موانع فردی ارتباط متخصصین بخش صنعت با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها» و «راهکارهای رفع هر یک از این موانع، به ترتیب میزان موفقیت احتمالی آنها در صورت اجرا و پیاده شدن» است.

ویژگی­های جمعیت­شناختی پاسخ ­دهندگان
در این قسمت، به بررسی ویژگی­های جمعیت­شناختی صاحب­نظران دو بخش «اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها» و «متخصصین بخش صنعت» پرداخته می­ شود تا با نگاهی به ابعاد مختلف آن، شناخت بهتری از وضعیت پاسخ ­دهندگان به دست آید.

ویژگی­های جمعیت­شناختی مربوط به اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها
الف. توزیع فراوانی جنسیت پاسخ ­دهندگان:
جدول۴ ـ ۱ ـ توزیع فراوانی جنسیت اعضای هیأت علمی

  فراوانی درصد فراوانی درصد تجمعی
زن ۳ ۷/۹ ۷/۹
مرد ۲۷ ۱/۸۷ ۸/۹۶
بدون پاسخ ۱ ۲/۳ ۱۰۰
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...