Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

 

بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۰٫۰۰۰
۰٫۷۰۷

 

جدول(۴-۲۳) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۳) ، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می­ شود به عبارت دیگر بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر محصولات ارائه شده در نمایشگاه در راستای اهداف برپایی نمایشگاه باشد و اطلاع رسانی کافی و روشنی نیز در این زمینه صورت پذیرد، موفقیت نمایشگاه­های بین المللی در توسعه صادرات درسطح بالاتری قرار خواهد گرفت. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۷۰۷ می­باشد که همبستگی قوی را نشان می­دهد.
۳) فرضیه سوم
فرض صفر(): بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

 

Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

 

بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
۰٫۰۰۰
۰٫۴۲۹

 

جدول(۴-۲۴) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۴)، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می­ شود به عبارت دیگر بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر نمایشگاه با شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه همخوانی و سازگاری داشته باشد موفقیت نمایشگاه­ها در توسعه صادرات در سطح بالاتری خواهد بود. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۴۲۹ می­باشد که همبستگی خوبی را نشان می­دهد.
۴) فرضیه چهارم
فرض صفر(): بین زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

 

Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

 

بین توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
۰٫۰۰۱
۰٫۱۹۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...