خرید متن کامل پایان نامه ارشد – ۲-۸-۵- تحقیقات چیوا و همکاران(۲۰۰۷) – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۲-۸-۵- تحقیقات چیوا و همکاران(۲۰۰۷)
چیوا و همکاران اخیراً(۲۰۰۷)یک تجزیه و تحلیل روی ادبیات قابلیت یادگیری سازمانی انجام دادهاند و ۵ عامل را برای این مفهوم پیشنهادکردهاند: تجربه، ریسک پذیری، تعامل با محیط بیرونی،گفتگو و تصمیم گیری مشارکتی. و با بررسی تاثیر قابلیت یادگیری سازمانی روی عملکرد نواوری محصول به این نتیجه رسیدند که قابلیت یادگیری به عنوان عاملی برای نوآوری محصول مطرح است. از یک سو این ۵ بعد ، از جمله توانمند ساز های ضروری فرایند یادگیری سازمانی اند و از سوی دیگر،این ابعاد، قابلیت یادگیری سازمانی(olc) متعلق به شرکت خاصی را نشان میدهند(چیوا و همکاران،۲۰۰۷).
-
- Shan & Argiris ↑
-
- Senge ↑
-
- Kim ↑
-
- Dixon ↑
-
- – Hedberg ↑
-
- – Walsh& ungson ↑
-
- Lahteenmaki ↑
-
- -Coming& worley ↑
-
- March &Olsen ↑
-
- – Mental Model ↑
-
- – Routines ↑
-
- – Frameworks ↑
-
- – Standard Operating Procedures ↑
-
- Pedler et al ↑
-
- Garvin ↑
-
- Weick ↑
-
- Hite, William ↑
-
- Survival Learning ↑
-
- Adaptive Learning ↑
-
- Generative Learning ↑
-
- Critner ↑
-
- Yang ↑
-
- Biased Information ↑
-
- Blind Spot ↑
-
- Filtering ↑
-
- Lack of Information Sharing ↑
-
- Flawed Interpretation ↑
-
- Inaction ↑
-
- Blindness ↑
-
- Simplemindness ↑
-
- Homogeneity ↑
-
- Tight Coupling ↑
-
- Paralysis ↑
-
- Superstious Learning ↑
-
- Diffusion Deficiency ↑
-
- – Schomakher & Amit ↑
-
- – Coollis ↑
-
- Teece et al ↑
-
- Alrich et al ↑
-
- -Generation of idea ↑
-
- – Generalization of idea ↑
-
- -Asheknas ↑
-
- Cohen & levinthal ↑
-
- Garud & Nayyar ↑
-
- -Stata ↑
-
- – Shared Vision ↑
-
- – Personal Mastery ↑
-
- – Team Learning ↑
-
- – System Thinking ↑
-
- Nanoka & Takeuchi ↑
-
- Breakthrough Thinking ↑
-
- Organizational Intention ↑
-
- Autonomy ↑
-
- Fluctuation and Creative Chaos ↑
-
- Redundancy ↑
-
- Requisit Variety ↑
-
- Nevis et al ↑
-
- Huber ↑
-
- levin ↑
-
- Ingelgard ↑
-
- Polany ↑
-
- Choo ↑
-
- Weera wardena ↑
-
- Mahoney & Pandian ↑
-
- Penroz ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 01:30:00 ق.ظ ]
|