تبلیغات گردشگری استان در رسانه های گوناگون

۰۹۲۸/۴

۰۷۶۲۷/۰

۹۷

۳۲۸/۱۴

۰۱۶۵۳/۴

۱۶۹۰۷/۴

نحوه ی تعامل استان با رسانه­های سایر استان­ها و حتی در سطح بین­الملل

۶۱۸۶/۴

۰۵۷۵۹/۰

۹۷

۱۰۴/۲۸

۵۶۱۰۱/۴

۶۷۶۱۹/۴

روابط میان مصرف­ کنندگان برند

سبک، ویژگی و روحیات گردشگران استان

۶۱۸۶/۴

۰۵۷۵۹/۰

۹۷

۱۰۴/۲۸

۵۶۱۰۱/۴

۶۷۶۱۹/۴

ارتباطات و تعاملات میان قشرهای مختلف مردم در گیلان با گردشگران

۲۱۶۵/۴

۰۶۷۵۲/۰

۹۷

۰۱۷/۱۸

۱۴۸۹۸/۴

۲۸۴۰۲/۴

روابط و تعاملات سازمان­های گیلانی با یکدیگر (اعم از دولتی با دولتی یا خصوصی و غیره)

۳۷۱۱/۴

۰۶۹۲۴/۰

۹۷

۸۰۴/۱۹

۳۰۱۸۶/۴

۴۴۰۳۴/۴

اطلاعات مندرج در جدول ۴-۶ نشان می­دهد که متوسط امتیازات برای همه متغیرهای مستقل بیشتر از ۳ است. یعنی کارشناسان پاسخ­دهنده معتقدند که در وضعیت فعلی، تمامی متغیرهای مستقل به عنوان عوامل مؤثری بوده و از این قابلیت برخوردارند که هسته مرکزی برند گردشگری که متشکل از شخصیت برند، موقعیت­یابی برند و اصالت برند است، را تقویت کنند. بنابراین فرضیه ­های H1، H2، H3 و H4 کــه در آن ادعا شده بوده عوامل مذکور عوامل مؤثّری از نگاه کارشناسان و خبرگان هستند، پــذیرفته می­ شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

همانطور که از آماره t می توان نتیجه گرفت، از سنجه های مربوط به متغیر مستقل «خدمات ابتدایی برند»، «هتل ها و خدمات وابسته به آنها» از بیشترین تأثیر بر روی این متغیر مستقل برخوردار است و پس از آن «کیفیت خدمات خرده فروشی» و «کیفیت خدمات تفریحی- فراغتی و رویدادها» در رتبه بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های متغیر مستقل «زیرساخت های برند»، «کیفیت تسهیلات و خدمات فراهم آمده برای بازدیدکنندگان» از بیشترین تأثیر برخوردار است و «خدمات دسترسی درون استان (حمل و نقل داخلی و عمومی)»، «خدمات دسترسی به سایر استان ها (حمل و نقل خارجی)» در رتبه های بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های مربوط به متغیر مستقل «ارتباطات رسانه ای برند»، «نحوه ی انعکاس فرهنگ و هویت استان در هنر و آموزش عمومی» و «فعالیت های بازاریابی و ترویج سیمای استان به عنوان یک مقصد گردشگری» از بیشترین تأثیر برخوردارند و «نحوه ی تعامل استان با رسانه های سایر استان ها و حتی در سطح بین الملل» و «روابط عمومی و ارتباطات بین المللی سازمان های ایران» در رتبه های بعدی اثر گذاری هستند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...