پایان نامه آماده کارشناسی ارشد – کلیات پژوهش – 8 |
۱-۳-۴) آزمون k-s………………………………………………………………………………………………74
۲-۴-۴) t تک نمونه ای…………………………………………………………………………………………۷۵
۲-۴-۴) t با دو نمونه مستقل…………………………………………………………………………………….۷۶
۳-۴-۴) آزمون تحلیل واریانس ……………………………………………………………………………….۷۸
۴-۴) آزمون فریدمن ………………………………………………………………………………………………۸۹
۵-۴) تحلیل عامل متغییرهای پژوهش ……………………………………………………………………….۹۰
۶-۴) خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………….۱۰۴
فصل پنجم…………………………………………………………………………………………………………..۱۰۵
۱-۵) مقدمه…………………………………… ……………………………………………………………………۱۰۵
۲-۵) نتایج توصیفی متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..۱۰۶
۳-۵) بررسی نتایج تحلیل فرضیه های تحقیق……………………………………………………………..۱۰۶
۴-۵) نتیجه بررسی دیدگاه پاسخ دهندگان با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی سن و تحصیلات و جنسیت و ………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴
۵-۵) تحلیل آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرهای تحقیق ………………………………………..۱۱۵
۶-۵)نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
۷-۵) پیشنهادهای حاصل از پژوهش ………………………………………………………………………….۱۱۶
۸-۵) محدودیت ها و مشکلات پژوهش …………………………………………………………………..۱۱۸
فهرست منابع: ………………………………………………………………………………………………….۱۱۹
منابع داخلی: ………………………………………………………………………………………………………..۱۱۹
منابع خارجی:………………………………………………………………………………………………………۱۲۲
پیوست ۱: پرسشنامه………………………………………………………………………………………………۱۳۰
پیوست ۲: خروجی های SPSS ………………………………………………………………………………135
چکیده لاتین…………………………………………………………………………………………………………۱۳۶
فهرست جداول
جدول ۱-۲) خلاصه یافته ها از ۲۱ دانشجو در مورد معیارهای انتخاب پوشاک ۲۳
جدول ۱-۳) مأخذ سؤالات پرسشنامه ۶۷
جدول ۲-۳) ضریب آلفای کرونباخ برای متغیرهای پژوهش ۶۸
جدول ۱-۴) توزیع فراوانی پاسخدهندگان با توجه به جنسیت ۷۲
جدول ۲-۴) توزیع فراوانی سن پاسخدهندگان ۷۲
جدول ۳-۴) توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخدهندگان ۷۳
جدول ۴-۴) توزیع فراوانی میزان درآمد پاسخدهندگان ۷۳
جدول ۵-۴) توزیع فراوانی تعداد افراد خانوار پاسخدهندگان ۷۴
جدول ۶-۴) توزیع فراوانی شغل پاسخدهندگان ۷۴
جدول ۷-۴) جدول بررسی نرمال بودن متغییرهای تحقیق ۷۵
جدول ۸-۴) نتایج آزمون متغیرها ۷۶
جدول ۹-۴) نتایج آزمون t-test 76
جدول ۱۰-۴) نتایج آزمون t-test برای متغیر جمعیت ۷۷
جدول ۱۱-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی جنسیت ۷۸
جدول ۱۲-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر جنسیت ۷۹
جدول ۱۳-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی شغل ۸۰
جدول ۱۴-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر شغل ۸۱
جدول ۱۵-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی تعدادافراد خانواده………………………………………………………………………………………..۸۲
جدول ۱۶-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر تعداد افراد خانواده ……………۸۳
جدول ۱۷-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی سن……………………………………………………………………………………………………………۸۴
جدول ۱۸-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیرسن…………………………………..۸۴
جدول ۱۹-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی تحصیلات …………………………………………………………………………………………………۸۵
جدول ۲۰-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر تحصیلات………………………. ۸۶
جدول ۲۱-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخدهندگان به تفکیکی درامد ……………………………………………………………………………………………………….۸۷
جدول ۲۲-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیردرامد سرانه …………………….۸۹
جدول۲۳-۴) نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرهای پژوهش ………………….۹۰
جدول ۲۴-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر قیمت ………………………………………………………..۹۲
جدول ۲۵-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر کیفیت ……………………………………………………..۹۴
جدول ۲۶-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر ویژگی های فردی ……………………………………..۹۵
جدول ۲۷-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر برند …………………………………………………………۹۷
جدول ۲۸-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر مد …………………………………………………………..۹۸
جدول ۲۹-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر موقعیت اجتماعی ……………………………………..۱۰۰
جدول ۳۰-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر راحتی ……………. ……………………………………..۱۰۱
جدول ۳۱-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر درآمدسرانه ……………………………………………..۱۰۲
جدول ۳۲-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر زیبایی………….. ……………………………………….۱۰۳
فهرست شکلها
شکل ۱-۲) عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده ۱۳
شکل ۲-۲) مدل رفتار مصرف کننده ۱۶
شکل ۳-۲)متدولوژی سالامون در مورد فرایند تصمیم مصرف کننده ۱۸
شکل ۴-۲) مدل مفهومی پژوهش ۶۲
شکل ۱-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر قیمت در حالت تخمین استاندارد ۹۱
شکل ۲-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر قیمت در حالت ضرایب معناداری ۹۱
شکل ۳-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت تخمین استاندارد ۹۳
شکل ۴-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیرکیفیت ادراک شده در حالت ضرایب معناداری ۹۳
شکل ۵-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر ویژگی های فردی در حالت تخمین استاندارد ۹۴
شکل ۶-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیرویژگی های فردی در حالت ضرایب معناداری ۹۵
شکل۷ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر وفاداری به نام ونشان تجاری در حالت تخمین استاندارد ۹۶
شکل ۸-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر وفاداری به نام و نشان تجاری در حالت ضرایب معناداری ۹۶
شکل۹ -۴) مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر مد در حالت تخمین استاندارد ۹۷
شکل ۱۰-۴) مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر مد در حالت ضرایب معناداری ۹۸
شکل ۱۱-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر موقعیت اجتماعی در حالت تخمین استاندارد ۹۹
شکل۱۲ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر موقعیت اجتماعی در حالت ضرایب معناداری .۹۹
شکل ۱۳-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر راحتی پوشاک در حالت تخمین استاندارد ۱۰۰
شکل۱۴ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر راحتی پوشاک در حالت ضرایب معناداری ۱۰۱
شکل ۱۵-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر درآمد سرانه در حالت تخمین استاندارد ۱۰۲
شکل۱۶-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر درآمد سرانه در حالت ضرایب معناداری ۱۰۲
شکل ۱۷-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر زیبایی در حالت تخمین استاندارد ۱۰۲
شکل۱۸-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر زیبایی در حالت ضرایب معناداری ۱۰۳
فصل اول
کلیات پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 01:19:00 ق.ظ ]
|