۱-۳-۴) آزمون k-s………………………………………………………………………………………………74

۲-۴-۴) t تک نمونه ای…………………………………………………………………………………………۷۵

۲-۴-۴) t با دو نمونه مستقل…………………………………………………………………………………….۷۶

۳-۴-۴) آزمون تحلیل واریانس ……………………………………………………………………………….۷۸

۴-۴) آزمون فریدمن ………………………………………………………………………………………………۸۹

۵-۴) تحلیل عامل متغییرهای پژوهش ……………………………………………………………………….۹۰

۶-۴) خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………….۱۰۴

فصل پنجم…………………………………………………………………………………………………………..۱۰۵

۱-۵) مقدمه…………………………………… ……………………………………………………………………۱۰۵

۲-۵) نتایج توصیفی متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..۱۰۶

۳-۵) بررسی نتایج تحلیل فرضیه های تحقیق……………………………………………………………..۱۰۶

۴-۵) نتیجه بررسی دیدگاه پاسخ دهندگان با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی سن و تحصیلات و جنسیت و ………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴

۵-۵) تحلیل آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرهای تحقیق ………………………………………..۱۱۵

۶-۵)نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………..۱۱۵

۷-۵) پیشنهادهای حاصل از پژوهش ………………………………………………………………………….۱۱۶

۸-۵) محدودیت ها و مشکلات پژوهش …………………………………………………………………..۱۱۸

فهرست منابع: ………………………………………………………………………………………………….۱۱۹

منابع داخلی: ………………………………………………………………………………………………………..۱۱۹

منابع خارجی:………………………………………………………………………………………………………۱۲۲

پیوست ۱: پرسشنامه………………………………………………………………………………………………۱۳۰

پیوست ۲: خروجی های SPSS ………………………………………………………………………………135

چکیده لاتین…………………………………………………………………………………………………………۱۳۶

فهرست جداول

جدول ۱-۲) خلاصه یافته­ ها از ۲۱ دانشجو ‌در مورد معیارهای انتخاب پوشاک ۲۳

جدول ۱-۳) مأخذ سؤالات پرسشنامه ۶۷

جدول ۲-۳) ضریب آلفای کرونباخ برای متغیرهای پژوهش ۶۸

جدول ۱-۴) توزیع فراوانی پاسخ‏دهندگان با توجه به جنسیت ۷۲

جدول ۲-۴) توزیع فراوانی سن پاسخ‏دهندگان ۷۲

جدول ۳-۴) توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ‏دهندگان ۷۳

جدول ۴-۴) توزیع فراوانی میزان درآمد پاسخ‏دهندگان ۷۳

جدول ۵-۴) توزیع فراوانی تعداد افراد خانوار پاسخ‏دهندگان ۷۴

جدول ۶-۴) توزیع فراوانی شغل پاسخ‏دهندگان ۷۴

جدول ۷-۴) جدول بررسی نرمال بودن متغییرهای تحقیق ۷۵

جدول ۸-۴) نتایج آزمون متغیرها ۷۶

جدول ۹-۴) نتایج آزمون t-test 76

جدول ۱۰-۴) نتایج آزمون t-test برای متغیر جمعیت ۷۷

جدول ۱۱-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی جنسیت ۷۸

جدول ۱۲-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر جنسیت ۷۹

جدول ۱۳-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی شغل ۸۰

جدول ۱۴-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر شغل ۸۱

جدول ۱۵-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی تعدادافراد خانواده………………………………………………………………………………………..۸۲

جدول ۱۶-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر تعداد افراد خانواده ……………۸۳

جدول ۱۷-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی سن……………………………………………………………………………………………………………۸۴

جدول ۱۸-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیرسن…………………………………..۸۴

جدول ۱۹-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی تحصیلات …………………………………………………………………………………………………۸۵

جدول ۲۰-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیر تحصیلات………………………. ۸۶

جدول ۲۱-۴) نتایج حاصل از آزمون مقایسه میانگین دو جامعه بر اساس دیدگاه پاسخ‏دهندگان به تفکیکی درامد ……………………………………………………………………………………………………….۸۷

جدول ۲۲-۴) نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس برای متغیردرامد سرانه …………………….۸۹

جدول۲۳-۴) نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرهای پژوهش ………………….۹۰

جدول ۲۴-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر قیمت ………………………………………………………..۹۲

جدول ۲۵-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر کیفیت ……………………………………………………..۹۴

جدول ۲۶-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر ویژگی های فردی ……………………………………..۹۵

جدول ۲۷-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر برند …………………………………………………………۹۷

جدول ۲۸-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر مد …………………………………………………………..۹۸

جدول ۲۹-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر موقعیت اجتماعی ……………………………………..۱۰۰

جدول ۳۰-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر راحتی ……………. ……………………………………..۱۰۱

جدول ۳۱-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر درآمدسرانه ……………………………………………..۱۰۲

جدول ۳۲-۴) نتایج تحلیل عاملی برای متغیر زیبایی………….. ……………………………………….۱۰۳

فهرست شکل‏ها

شکل ۱-۲) عوامل مؤثر بر رفتار مصرف ­کننده ۱۳

شکل ۲-۲) مدل رفتار مصرف ­کننده‏ ۱۶

شکل ۳-۲)متدولوژی سالامون ‌در مورد فرایند تصمیم مصرف ­کننده ۱۸

شکل ۴-۲) مدل مفهومی پژوهش ۶۲

شکل ۱-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر قیمت در حالت تخمین استاندارد ۹۱

شکل ۲-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر قیمت در حالت ضرایب معناداری ۹۱

شکل ۳-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت تخمین استاندارد ۹۳

شکل ۴-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیرکیفیت ادراک شده در حالت ضرایب معناداری ۹۳

شکل ۵-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر ویژگی های فردی در حالت تخمین استاندارد ۹۴

شکل ۶-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیرویژگی های فردی در حالت ضرایب معناداری ۹۵

شکل۷ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی ‌متغیر وفاداری به نام ونشان تجاری در حالت تخمین استاندارد ۹۶

شکل ۸-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر وفاداری به نام و نشان تجاری در حالت ضرایب معناداری ۹۶

شکل۹ -۴) مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر مد در حالت تخمین استاندارد ۹۷

شکل ۱۰-۴) مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر مد در حالت ضرایب معناداری ۹۸

شکل ۱۱-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر موقعیت اجتماعی در حالت تخمین استاندارد ۹۹

شکل۱۲ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر موقعیت اجتماعی در حالت ضرایب معناداری .۹۹

شکل ۱۳-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر راحتی پوشاک در حالت تخمین استاندارد ۱۰۰

شکل۱۴ -۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر راحتی پوشاک در حالت ضرایب معناداری ۱۰۱

شکل ۱۵-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر درآمد سرانه در حالت تخمین استاندارد ۱۰۲

شکل۱۶-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر درآمد سرانه در حالت ضرایب معناداری ۱۰۲

شکل ۱۷-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر زیبایی در حالت تخمین استاندارد ۱۰۲

شکل۱۸-۴)مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر زیبایی در حالت ضرایب معناداری ۱۰۳

فصل اول

کلیات پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...