۵-۶-۱٫ پیشنهادات برای فرضیه اول ۱۳۹
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۶-۲٫ پیشنهادات برای فرضیه دوم ۱۴۰
۵-۷٫ پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۱۴۲
۵-۸- محدودیت های تحقیق ۱۴۳
ضمائم ۱۴۵
فهرست منابع و ماخذ ۱۴۹
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۱-۱٫ مدل مفهومی پژوهش ۱۰
شکل ۲-۱٫ دیدگاه های بازارگرایی و نظریه پردازان اصلی آن ۳۶
شکل ۲-۲٫بازارگرایی از دیدگاه ترکیبی ۳۶
شکل ۲-۳٫مدل کلی بازارگرایی و پیش نیازها، نتایج، تسهیل کننده ها ۴۵
شکل ۲-۵٫ منحنی های عمر محصولات مختلف ۵۲
شکل ۲-۶٫ چرخه فرایند توسعه خدمات جدید ۶۶
شکل ۲-۷٫ فرآیندهای توسعه متوالی در مقابل نیمه موازی ۶۷
شکل ۴-۱٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس جنسیت ۱۱۴
شکل ۴-۲٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس سن ۱۱۵
شکل ۴-۳٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس مدرک تحصیلی ۱۱۶
شکل ۴-۴٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس هتل محل کار ۱۱۷
شکل ۴-۵٫ بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی تائیدی مقیاس تحقیق ۱۲۲
شکل ۴-۶٫ مقدار آماره t (معناداری) تحلیل عاملی تائیدی مقیاس تحقیق ۱۲۳
شکل ۴-۷٫ بارعاملی استاندارد آزمون فرضیه‌های تحقیق ۱۲۴
شکل ۴-۸٫ آماره t-value آزمون فرضیه‌های تحقیق ۱۲۴
شکل ۴-۹٫ تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۵
شکل ۴-۱۰٫ تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۶
شکل ۴-۱۱٫ تاثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی ۱۲۷
شکل ۴-۱۲٫ نقش میانجی توسعه خدمات جدید بر بازارگرایی و عملکرد بازاریابی ۱۲۸
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۲-۱٫ خلاصه ای از کارها و ارجاعات مربوط به هر دیدگاه ۲۹
جدول ۲-۲٫ خلاصه ای از رویکر دهای نه گانه پیاده سازی ۴۷
جدول۲-۳٫ طبقه بندی عوامل و زیرعوامل مربوط به هر عامل ۹۰
جدول ۳-۱٫ مقیاس سنجش نگرشها بر اساس طیفبندی لیکرت ۱۰۴
جدول ۳-۲٫پایایی سوالات مربوط به ابعاد بازارگرایی ۱۰۹
جدول ۳-۳٫ پایایی سوالات مربوط به متغیر توسعه خدمات جدید ۱۱۰
جدول ۳-۴٫ پایایی سوالات مربوط به متغیر عملکرد بازاریابی ۱۱۰
جدول ۳-۵٫ پایایی سوالات کل پرسشنامه ۱۱۰
جدول ۴-۱٫ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان براساس جنسیت ۱۱۴
جدول۴-۲٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس سن ۱۱۵
جدول ۴-۳٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس تحصیلات ۱۱۶
جدول ۴-۴٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس درآمد ۱۱۷
جدول ۴-۶٫ آزمون نرمال بودن داده‌ها ۱۱۹
جدول ۴-۷٫ بارعاملی استاندارد تاثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید ۱۲۵
جدول ۴-۸٫ بارعاملی استاندارد تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۶
جدول ۴-۹٫ بارعاملی استاندارد تاثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی ۱۲۷
جدول ۴-۱۰٫ شاخص‌های نیکوئی برازش مدل ساختاری فرضیه اصلی تحقیق ۱۲۹
جدول ۴-۱۱٫ خلاصه نتایج آزمون t تک نمونه برای متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………۱۳۰
چکیده
پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط بین بازارگرایی وتوسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی هتل های پارسیان شهر تهران اجرا شده است.در این تحقیق از روش میدانی،کتابخانه ای استفاده شده و جامعه آماری شامل کلیه مدیران کل و مدیران گروه و کارکنان ارشد هتل های پارسیان استان تهران می باشد. روش نمونه گیری این تحقیق روش خوشه ای و سپس تصادفی ساده می باشد. حجم نمونه نیز با استفاده
از فرمول کوکران در جامعه محدود و به تعداد ۱۲۵ نفر تعیین شده است.ابزاری که در اجرای این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است پرسشنامه می باشد. برای محاسبات آماری در این تحقیق از آمار استنباطی و توصیفی استفاده شده است.
بعد از محاسبات آماری نتایج ذیل بدست آمده است: وضعیت سه شاخص بازارگرایی، توسعه محصولات جدید و عملکرد بازاریابی از نظر پاسخگویان در وضعیت مناسبی قرار داشته و بین بازارگرایی و توسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی در هتل های پارسیان رابطه مستقیم وجود دارد .
واژگان کلیدی: بازارگرایی، توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی
فصل اول: کلیات تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...