متغیر
ضریب رگرسیون استاندارد شده beta
خطای استاندارد(SE)
آماره آزمون (t)
-p مقدار(sig)

 

مولفه تضمین
۰.۵۱۸
۰.۹۱۲
۱۰.۵۸۶
۰.۰۰۰

 

نتایج به دست آمده از آزمون رگرسیون بین این دو متغیر حاکی از آن است که در بین ۳۰۸ پاسخگوی مورد مطالعه ضریب همبستگی رگرسیون با سطح معنی داری α=۰/۰۰۰ برابر با۵۱۸/۰=R محاسبه شده است . از آنجا که این سطح معنی داری از سطح معنی داری مورد نظر تحقیق (a=0/05) کوچکتر است ، دلیل کافی برای رد فرض صفر وجود دارد . در نتیجه فرضیه صفر رد و فرضیه تحقیق تائید می شود و می توان گفت که :
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

« مولفه تضمین درکیفیت خدمات بررضایت مشتری بیماران بیمارستان شهیدانصاری شهرستان رودسرتاثیرمعناداری دارد»
فرضیه فرعی چهارم: مولفه پاسخگویی درکیفیت خدمات بررضایت مشتری بیماران بیمارستان شهیدانصاری شهرستان رودسرتاثیرمعناداری دارد.
جدول۴-۱۷. بررسی تاثیر مولفه پاسخگویی درکیفیت خدمات بررضایت مشتری

 

متغیر
ضریب رگرسیون استاندارد شده beta
خطای استاندارد(SE)
آماره آزمون (t)
-p مقدار(sig)

 

مولفه پاسخگویی
۰.۶۲۷
۰.۸۴۸
۱۴.۰۹۵
۰.۰۰۰

 

نتایج به دست آمده از آزمون رگرسیون بین این دو متغیر حاکی از آن است که در بین ۳۰۸ پاسخگوی مورد مطالعه ضریب همبستگی رگرسیون با سطح معنی داری α=۰/۰۰۰ برابر با۶۲۷/۰=R محاسبه شده است . از آنجا که این سطح معنی داری از سطح معنی داری مورد نظر تحقیق (a=0/05) کوچکتر است ، دلیل کافی برای رد فرض صفر وجود دارد . در نتیجه فرضیه صفر رد و فرضیه تحقیق تائید می شود و می توان گفت که :
«مولفه پاسخگویی درکیفیت خدمات بررضایت مشتری بیماران بیمارستان شهیدانصاری شهرستان رودسرتاثیرمعناداری دارد»
فرضیه فرعی پنجم: مولفه همدلی در کیفیت خدمات بر رضایت مشتری بیماران بیمارستان شهیدانصاری شهرستان رودسر تاثیر معناداری دارد.
جدول۴-۱۸. بررسی تاثیر مولفههمدلی درکیفیت خدمات بررضایت مشتری

 

متغیر
ضریب رگرسیون استاندارد شده beta
خطای استاندارد(SE)
آماره آزمون (t)
-p مقدار(sig)

 

مولفه همدلی
۰.۵۴۶
۰.۸۶۸
۱۱.۴۱۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...