• در تنظیم مطالب دوره ها از دیسیپلین های مختلف استفاده گردد
  • سرفصل های مرتبط با واحد های عملی و کاربردی مورد توجه بیشتر قرار گیرد
  • محتوای مطالب در هر سال حداقل یکبار مورد بازنگری و بازبینی قرار گیرد
  • نقطه نظرات سربازان و دیگر افراد دخیل در دوره های آموزشی با اشکال و مکانیزم های مختلف اخذگردد

نتیجه رگرسیون چند گانه نشان میدهد که نظر خواهی از عوامل انسانی در برگزاری دوره های آموزشی تعاون یار در اثربخشی دوره های آموزشی موثر است. بدین جهت پیشنهاد می گردد که عملیات نیاز سنجی آموزشی ، تحقیقاتی به شیوه علمی مورد توجه قرار گرفته و کمیته ای نیز به همین منظور تشکیل و اجرای این کار به افراد متخصص واگذار گردد .
نتیجه تحقیق بیانگر این نقطه است ۶۶ درصد از عوامل تاثیر گذار در اثربخشی دوره های آموزشی طرح سرباز تعاون یار مورد شناسایی قرار گرفت و باقی عوامل تاثیر گذار هنوز از دیدگاه این تحقیق ناشناخته می باشد و نیاز به تحقیقات و مطالعات دیگری در این زمینه می باشد بدین جهت عناوین تحقیقاتی زیر در این زمینه برای سایر محققین پیشنهاد می گردد :

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

  • سنجش تاثیر برگزاری دوره های آموزشی طرح سرباز تعاون یار
  • بررسی نقش فناوری های نوین در اثربخشی دوره های آموزشی سرباز تعاون یار
  • بررسی چالش ها و موانع پیش روی طرح سرباز تعاون یار
  • ارزشیابی محتوایی دوره های آموزشی طرح سرباز تعاون یار

منابع فارسی

  • آل آقا ، فریده؛ حسن وند، محمد. (۱۳۸۸). ا ثربخشی آموزش علمی کاربردی در مقطع کاردانی.
  • آل آقا، فرید (۱۳۷۲). تحلیلی بر پاره‏ای از موانع اثربخشی در سازمانها. فصلنامه آموزشی بزرگسالان و توسعه، سال دوم، شماره ۴، ص ۴٫
  • آزادی، حسین. (۱۳۸۲). ” ارزشیابی جامع مرحله دوم طرح سربازان سازندگی “. تهران : معاونت ترویج و نظام بهره برداری.
  • ابطحی، حسین ؛ پیدایی، میر شجیل ( ۱۳۸۲ ). شیوه های نوین ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی در سازمان ها. مدیریت و توسعه،
  • ابطحی، حسین. (۱۳۸۳). آموزش و بهسازی سرمایه های انسانی. ویرایش۳٫ تهران: پویند.
  • ابطحی، حسین؛ پیدایی، میر شجیل . (۱۳۸۲). شیوه های نوین ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی در سازمان ها، مدیریت و توسعه.
  • ابطحی، سید حسن. (۱۳۷۳). آموزش و بهسازی منابع انسانی. تهران : مؤسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش.
  • ابطحی، سید حسین. (۱۳۶۸). آموزش و بهسازی منابع انسانی مؤسسه مطالعه و برنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، چاپ اول.
  • ابطهی ، سید حسن (۱۳۸۳) ، آموزش و به سازی منابع انسانی ، تهران : پیوند
  • ابطهی ، سید حسین (۱۳۷۷) . مدیریت منابع انسانی و فنون امور استخدامی ( چاپ اول ) . تهران : انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
  • ابیلی، خدایار ( ۱۳۷۲ ) . آموزش و بهسازی نیروی انسانی. مدیریت در آموزش و پرورش. ۱۷
  • ابیلی، خدایار.(۱۳۷۵). «ضرورت ارزشیابی دوره های آموزشی ضمن خدمت در سازمانها »، کنفرانس چهاردهم وزارت فرهنگ و آموزش عالی ، سال سوم شماره ۵ .
  • احمدی، غلامرضا. حکیمی، سید حسن. (۱۳۷۵). بررسی مسائل و مشکلات شیوه های موجود ارزشیابی مدیران از دیدگاه ارزشیابی شوندگان و ارزشیابی کنندگان ، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش‌، شماره ۲۶
  • اداره تأمین و آموزش گروه بهمن ، ۱۳۸۷
  • اداره کل عضو و پیشگیری از وقوع جرم،(۱۳۷۹) : ۲۷٫
  • اردلان، رضا (۱۳۷۳). بررسی ضرورت آموزش ضمن خدمت کتابداران در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت فرهنگ و آموزش عالی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه تربیت مدرس.
  • استیونس، ب. (۱۳۶۸). ترویج کشاورزی در خدمت خرده مالکین. (ترجمه اسدالله زمانی پور. مجتمع آموزش عالی بیرجند. بیرجند.
  • استیویس، بندیک. (۱۳۶۸). ترویج کشاورزی در خدمت خرده‌مالکین. ترجمه: اسداله زمانی‌پور. بیرجند: مجتمع آموزش عالی.
  • اسدی، شهرام. استفاده از انواع ارزشیابی (با تاکید بر روش خود ارزشیابی، همسال سنجی و بازخورد توصیفی). سال
  • اسلومن، مارتین (۱۳۸۲). استراتژی آموزش حرفه ای. ترجمه محمد ضیائی بیگدلی. تهران: سارگل
  • اسماعیلی، رضا. (۱۳۷۳). ”بررسی مسایل و مشکلات ناشی از شیوه های موجود ادامه تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی ضمن خدمت فرهنگیان استان اصفهان و ارائه الگویی مطلوب“. اصفهان: طرح تحقیقاتی شورای تحقیقاتی استان اصفهان.
  • اکبری، اسدا… . (۱۳۷۲). ”بررسی عملکرد طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان“. زاهدان: اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان.
  • امام جمعه ، سید محمدرضا. ” پژوهش حین عمل رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان “. فصلنامه تعلیم و تربیت . شماره های ۷۳-۷۲، ص ص ۱۳۲-۱۰۱٫ . سال
  • امینی، احمد. (۱۳۷۶). بررسی میزان اثربخشی سیستم‏های اطلاعات مدیریت موجود در مؤسسه جهاد نصر (وزارت جهاد سازندگی). پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی. تهران: دانشگاه تهران.
  • بازرگان، ع. (۱۳۶۲). ارزیابی آموزش و کاربرد آن در سوادآموزی تابعی. تهران :مرکز نشر دانشگاهی.
  • بازرگان، عباس (۱۳۷۳). مقدمه‌ای بر انواع تحقیق در علوم تربیتی و رابطه نوع سؤال با نوع تحقیق. تهران: دانشکده علوم تربیتی.
  • بولا .اچ . اس. (۱۳۷۵). ارزشیابی طرح و برنامه های آموزشی برای توسعه ، ترجمه خدایار ابیلی، چاپ اول ، تهران : مؤسسه بین الملل روش های آموزش بزرگسالان.
  • بولا، اچ. اس. (۱۳۷۵). ارزشیابی طرح ها و برنامه های آموزشی برای توسعه. (ترجمه ثقفی). مرکز مطالعات اقتصاد کشاورزی. تهران.
  • بولا، س. (۱۳۵۹). ارزشیابی آموزشی و کاربرد آن در سوادآموزی تابعی. ترجمه: عباس بازرگان. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
  • پاکدل، رحمت ا… (۱۳۷۹). نیازسنجی در فرایند آموزش سیستماتیک، تدبیر، شماره ۱۰۲٫
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...