هزینه‎های کاهش ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎آمادگی مشتریان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎استفاده

 

۰۹۵/۰

 
 

خود کنترلی ‎ ‎‎ ‎ ‎ آمادگی مشتریان ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ استفاده

 

۱۳/۰

 
 

استفاده آسان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ارزش‎های مشتری ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ آمادگی مشتریان ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎استفاده

 

۰۵/۰

 
 

سودمندی ‎ ‎ ‎‎ ‎ ارزش‎های مشتری ‎ ‎ ‎ ‎ آمادگی مشتریان ‎ ‎ ‎ استفاده

 

۱۳/۰

 
 

هزینه‎های کاهش ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ارزش‎های مشتری ‎ ‎ ‎ ‎ آمادگی مشتریان ‎‎ ‎ ‎ ‎ استفاده

 

۰۳/۰

 
 

خود کنترلی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ارزش‎های مشتری ‎‎ ‎ ‎ ‎ آمادگی مشتریان ‎ ‎ ‎ ‎ استفاده

 

۰۵/۰

 

۴- ۶ آزمون فرضیه‎ها:
۱٫ابعاد فناوری خویش خدمت برارزش مشتری تاثیر دارد.
فرضیه فوق در قالب فرضیه‎های فرعی زیر قابل بررسی است.
۱٫۱ . استفاده آسان برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده می‎شود که ‎میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ‎۰۵/۵ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر استفاده آسان برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر ‎برابر ۶۲/۰ ‎است.

  • ۲٫ سودمندی برارزش مشتری تاثیر دارد.

با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده می‎شود که ‎میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ‎۰۵/۵ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر سودمندی برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر ‎برابر ۴۲/۰ ‎است.

  • ۳٫ هزینه‎های کاهش برارزش مشتری تاثیر دارد.

با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده می‎شود که ‎میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ‎۳۵/۰- است. از آنجا که این مقدار داخل بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) قراردارد، ‎لذا تاثیر هزینه‎های کاهش برارزش مشتری معنی دار نمی‎باشد.
۱٫۴٫خود کنترلی برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده می‎شود که ‎میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ‎۸۰/۲ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر خود کنترلی برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر ‎برابر ۴۰/۰ ‎است.
۲٫ابعاد فناوری خویش خدمت برآمادگی پذیرش فناوری تاثیر دارد.
فرضیه فوق در قالب فرضیه‎های فرعی زیر قابل بررسی است:
۱٫۲ . استفاده آسان بر آمادگی برای پذیرش فناوری تاثیر دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده می‎شود که ‎میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ‎۴۲/۲ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر استفاده آسان بر آمادگی برای پذیرش فناوری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر ‎برابر ۲۳/۰ ‎است.
۲٫۲٫ سودمندی بر آمادگی پذیرش فناوری تاثیر دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...