۳-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس درآمد ۸۸

۴-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس تحصیلات ۸۹

۲-۷-۴ مقایسه میزان رضایت از خرید در بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک ۹۱

۱-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت ۹۱

۲-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس سن ۹۱

۳-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد ۹۲

۴-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس تحصیلات ۹۳

۱-۵ مقدمه ۹۵

۲-۵ نتایج یافته های تحقیق ۹۵

۳-۵ نتایج استنباطی ۹۷

۱-۳-۵ نتایج فرضیه اصلی ۹۷

۲-۳–۵ نتایج فرضیه فرعی ۱ ۹۸

۳-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۲ ۹۸

۴-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۳ ۹۸

۴-۲-۵ نتایج کاربردی ۹۹

۱-۲-۴-۵مستقیم ۹۹

۲-۲-۴-۵غیر مستقیم ۹۹

۵-۲-۵ پیشنهاداتی برای تحقیقات اینده ۱۰۰

۶-۲-۵ محدودیتهای تحقیق ۱۰۰

فهرست منابع: ۱۰۱

منابع فارسی ۱۰۱

منابع لاتین ۱۰۳

منابع الکترونیکی ۱۰۶

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره ۱-۲ : محرک‌های ممکن برای خرید گردشگری ۱۲

جدول ۲-۲ : ده دلیل برای خرید ۱۳

جدول۳-۲ : جدول موضوعات مرتبط با خرید کارکردی ۲۲

جدول ۵-۲ : انواع سوغاتی ها ۳۶

جدول شماره ۶-۲ : نمایش بخش‌های بانه ۴۵

جدول ۷-۲ لیست اماکن اقامتی ۴۶

جدول ۸-۲: متوسط اقامت گردشگران در شهر بانه طی سال‌های ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۷

جدول ۹-۲: درصد اشغال واحدهای اقامتی شهر بانه طی ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۸

جدول ۱۰-۲: گردشگران ورودی به شهر بانه طی سال‌های ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۸

جدول ۱-۳ : نمایش نوع تحقیق حاضر از جنبه‌های مختلف ۵۵

جدول ۲-۳ : متغیرهای تحقیق ۵۶

جدول ۳-۳ ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در هر سوال ۵۸

جدول ۴-۳ : ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در ان ۵۸

جدول ۵-۳ : سنجه های طیف لیکرت ۵۹

جدول شماره (۳-۳): میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه ۶۰

جدول۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۶۴

جدول ۲-۴: توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان ۶۵

جدول ۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان ۶۶

جدول۴-۴: توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان ۶۷

جدول ۵-۴: توزیع فراوانی مربوط به کالای خریداری شده پاسخ دهندگان ۶۸

جدول ۶-۷: توزیع فراوانی مربوط به مبدأ پاسخ دهندگان ۶۹

جدول ۷-۴: توزیع فراوانی مربوط به میزان رضایت از خرید در بانه پاسخ دهندگان ۷۱

جدول ۸-۴: توزیع فراوانی مربوط تعداد شب‌های اقامت افراد در بانه ۷۲

جدول ۹-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان ۷۳

جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان ۷۴

جدول ۱۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمت‌ها توسط پاسخ دهندگان ۷۵

جدول ۱۲-۴: توزیع فراوانی پیش‌بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۶

جدول ۱۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۷

جدول۱۴-۴: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۷۸

جدول ۱۵-۴: نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل ۷۹

جدول ۱۶-۴: آزمون میانگین یک جامعه آماری ۸۰

جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت رونق بازارچه‌های مرزی ۸۱

جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچه‌های مرزی ۸۲

جدول ۱۹-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچه‌های مرزی ۸۳

جدول ۲۰-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچه‌های مرزی ۸۵

جدول ۲۱-۴: نتیجه آزمون T نمونه های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت ۸۶

جدول ۲۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۷

جدول۲۳-۴: رتبه بندی جریان مؤثر اطلاعات بر اساس سن ۸۸

جدول ۲۴-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۸

جدول۲۵-۴: رتبه بندی انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و ابعاد آن بر اساس درآمد ۸۹

جدول ۲۶-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۹۰

جدول۲۷-۴: رتبه بندی قیمت و مقصد بر اساس تحصیلات ۹۰

جدول ۲۸-۴: نتیجه آزمون T نمونه های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت ۹۱

جدول ۲۹-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۱

جدول ۳۰-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۲

جدول۳۱-۴: رتبه بندی رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد ۹۲

جدول ۳۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۳

جدول ۸-۴: توزیع فراوانی مربوط تعداد شب‌های اقامت افراد در بانه ۷۲

جدول ۹-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان ۷۳

جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان ۷۴

جدول ۱۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمت‌ها توسط پاسخ دهندگان ۷۵

جدول ۱۲-۴: توزیع فراوانی پیش‌بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۶

جدول ۱۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۷

جدول۱۴-۴: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۷۸

جدول ۱۵-۴: نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل ۷۹

جدول ۱۶-۴: آزمون میانگین یک جامعه آماری ۸۰

جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت رونق بازارچه‌های مرزی ۸۱

جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچه‌های مرزی ۸۲

جدول ۱۹-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچه‌های مرزی ۸۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...