مقالات و پایان نامه های دانشگاهی | فهرست جداول – 5 |
۳-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس درآمد ۸۸
۴-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس تحصیلات ۸۹
۲-۷-۴ مقایسه میزان رضایت از خرید در بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک ۹۱
۱-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت ۹۱
۲-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس سن ۹۱
۳-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد ۹۲
۴-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس تحصیلات ۹۳
۱-۵ مقدمه ۹۵
۲-۵ نتایج یافته های تحقیق ۹۵
۳-۵ نتایج استنباطی ۹۷
۱-۳-۵ نتایج فرضیه اصلی ۹۷
۲-۳–۵ نتایج فرضیه فرعی ۱ ۹۸
۳-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۲ ۹۸
۴-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۳ ۹۸
۴-۲-۵ نتایج کاربردی ۹۹
۱-۲-۴-۵مستقیم ۹۹
۲-۲-۴-۵غیر مستقیم ۹۹
۵-۲-۵ پیشنهاداتی برای تحقیقات اینده ۱۰۰
۶-۲-۵ محدودیتهای تحقیق ۱۰۰
فهرست منابع: ۱۰۱
منابع فارسی ۱۰۱
منابع لاتین ۱۰۳
منابع الکترونیکی ۱۰۶
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره ۱-۲ : محرکهای ممکن برای خرید گردشگری ۱۲
جدول ۲-۲ : ده دلیل برای خرید ۱۳
جدول۳-۲ : جدول موضوعات مرتبط با خرید کارکردی ۲۲
جدول ۵-۲ : انواع سوغاتی ها ۳۶
جدول شماره ۶-۲ : نمایش بخشهای بانه ۴۵
جدول ۷-۲ لیست اماکن اقامتی ۴۶
جدول ۸-۲: متوسط اقامت گردشگران در شهر بانه طی سالهای ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۷
جدول ۹-۲: درصد اشغال واحدهای اقامتی شهر بانه طی ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۸
جدول ۱۰-۲: گردشگران ورودی به شهر بانه طی سالهای ۱۳۸۴-۱۳۹۱ ۴۸
جدول ۱-۳ : نمایش نوع تحقیق حاضر از جنبههای مختلف ۵۵
جدول ۲-۳ : متغیرهای تحقیق ۵۶
جدول ۳-۳ ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در هر سوال ۵۸
جدول ۴-۳ : ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در ان ۵۸
جدول ۵-۳ : سنجه های طیف لیکرت ۵۹
جدول شماره (۳-۳): میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه ۶۰
جدول۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۶۴
جدول ۲-۴: توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان ۶۵
جدول ۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان ۶۶
جدول۴-۴: توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان ۶۷
جدول ۵-۴: توزیع فراوانی مربوط به کالای خریداری شده پاسخ دهندگان ۶۸
جدول ۶-۷: توزیع فراوانی مربوط به مبدأ پاسخ دهندگان ۶۹
جدول ۷-۴: توزیع فراوانی مربوط به میزان رضایت از خرید در بانه پاسخ دهندگان ۷۱
جدول ۸-۴: توزیع فراوانی مربوط تعداد شبهای اقامت افراد در بانه ۷۲
جدول ۹-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان ۷۳
جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان ۷۴
جدول ۱۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمتها توسط پاسخ دهندگان ۷۵
جدول ۱۲-۴: توزیع فراوانی پیشبینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۶
جدول ۱۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۷
جدول۱۴-۴: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۷۸
جدول ۱۵-۴: نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل ۷۹
جدول ۱۶-۴: آزمون میانگین یک جامعه آماری ۸۰
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت رونق بازارچههای مرزی ۸۱
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچههای مرزی ۸۲
جدول ۱۹-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچههای مرزی ۸۳
جدول ۲۰-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچههای مرزی ۸۵
جدول ۲۱-۴: نتیجه آزمون T نمونه های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت ۸۶
جدول ۲۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۷
جدول۲۳-۴: رتبه بندی جریان مؤثر اطلاعات بر اساس سن ۸۸
جدول ۲۴-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۸
جدول۲۵-۴: رتبه بندی انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و ابعاد آن بر اساس درآمد ۸۹
جدول ۲۶-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۹۰
جدول۲۷-۴: رتبه بندی قیمت و مقصد بر اساس تحصیلات ۹۰
جدول ۲۸-۴: نتیجه آزمون T نمونه های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت ۹۱
جدول ۲۹-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۱
جدول ۳۰-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۲
جدول۳۱-۴: رتبه بندی رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد ۹۲
جدول ۳۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۳
جدول ۸-۴: توزیع فراوانی مربوط تعداد شبهای اقامت افراد در بانه ۷۲
جدول ۹-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان ۷۳
جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان ۷۴
جدول ۱۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمتها توسط پاسخ دهندگان ۷۵
جدول ۱۲-۴: توزیع فراوانی پیشبینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۶
جدول ۱۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان ۷۷
جدول۱۴-۴: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۷۸
جدول ۱۵-۴: نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل ۷۹
جدول ۱۶-۴: آزمون میانگین یک جامعه آماری ۸۰
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت رونق بازارچههای مرزی ۸۱
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچههای مرزی ۸۲
جدول ۱۹-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچههای مرزی ۸۳
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 01:33:00 ق.ظ ]
|