فرضیه اصلی۱کیفیت خدمات الکترونیک بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان اثر دارد.
فرضیه اصلی۲: اثربخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد تأثیر دارد.
فرضیه اصلی۳کیفیت خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد تأثیر دارد.
فرضیه فرعی۱: تجربه استفاده از خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد تأثیر دارد.
در مرحله بعد مدل در حالت تخمین استاندارد مشخص می شود. در ابتدا باید دید آیا این مدل، مدل مناسبی است؟ برای پاسخ به این پرسش بایستی آماره  و سایر معیارهای مناسب بودن برازش مدل مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به خروجی لیزرل مقدار  محاسبه شده برابر با ۳۲/۱۵۴می‌باشد. با توجه به نتایج ذیل که از خروجی نرم افزار لیزرل بدست آمده‌اند می شود نتیجه گرفت که مدل از برازش مناسبی برخوردار می باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۰۳/۰= RMSEA000/0 =Value– P3 =df /  ؛ ۵۱ = df ؛ ۳۲/۱۵۴=
Goodness of Fit Index (GFI)=91/0 Adjusted Goodness of Fit Index (AGFI)= 88/0
شکل ۴-۴ ) مدل در حالت تخمین استاندارد
همانطور که از مدل در حالت تخمین استاندارد مشخص می شود کیفیت خدمات دارای تأثیری برابر ۷۹/۰ بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان است. همچنین این متغیر دارای تأثیری برابر۶۹/۰ بر نیات رفتاری مشتریان می باشد. اثر بخشی تبلیغات نیز دارای تأثیری برابر۷۶/۰ بر نیات رفتاری مشتریان است. در مرحله بعد برای بررسی معنادار بودن ضرایب از مدل در حالت معناداری استفاده می شود.
شکل۴-۵) مدل در حالت معناداری
با توجه به خروجی مدل در حالت معناداری چون قدر مطلق همه ضرایب از ۹۶/۱ بزرگتر می باشد در نتیجه کلیه ضرایب معنادار است و طبق نتایج مندرج در جدول ۴-۲ فرضیات تحقیق تأیید می گردند.
جدول۴-۲) نتایج مقادیر معنا داری فرضیات

فرضیه ها ضرایب ساختاری مقادیر معناداری نتیجه
فرضیه اصلی۱: کیفیت خدمات الکترونیک بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان اثر دارد. ۷۹/۰ ۴۳/۲۰ تأیید
فرضیه اصلی۲: اثربخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد تأثیر دارد. ۷۶/۰ ۶۷/۲۰ تأیید
فرضیه اصلی۳: کیفیت خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد تأثیر دارد. ۶۹/۰ ۲۵/۲۲ تأیید
فرضیه فرعی۱تجربه استفاده از خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهراقتصاد تأثیر دارد. ۸/۰ ۴۵/۱۹ تأیید

ج)آزمون تأثیر تجربه بر اساس مدل معادلات ساختاری

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...