تبلیغات

 

۱۴-۱۵

 
 

پیشبرد فروش

 

۱۶-۱۷

 
 

تبلیغات دهان به دهان

 

۱۸-۱۹

 
 

شهرت

 

۲۰-۲۱

 
 

قصد خرید

 

۲۲-۲۳-۲۴

 
 

نگرش به نام تجاری

 

۲۵-۲۶-۲۷

 

۳-۶.روایی وپایایی ابزار تحقیق
مقصود از روایی آن است که وسیله اندازه گیری بتواند خصیصه و ویژگی مورد نظر را اندازه بگیرد.اهمیت روایی از آن جهت است که اندازه گیری های نامناسب و ناکافی می تواند هر پژوهش علمی را بی ارزش و ناروا سازد. اعتبار در اصل به صحت و درستی اندازه گیری محقق برمی گردد.( خاکی،۱۳۸۶،۲۸۸‌) .
یکی از روش های تعیین اعتبار ،اعتبار محتوایی است که نمونه پرسشنامه در اختیار اساتید دانشگاهی قرار گرفته که در رابطه با میزان درستی و شفافیت سوال ها اظهار نظر می کنند و در نهایت اعتبار پرسشنامه مورد تایید قرار گرفته است.
اصطلاح پایایی که گاهی اوقات مترادف با قابلیت اعتماد، ثبات، همسانی، قابلیت پیش بینی، دقت یا صحت و اعتبار به کار می رود. عبارت است از ثبات اندازه ها در دفعات اندازه گیری ( ازکیا، معتمدی، ۱۳۸۳، ۵۰۱).یکی از روش های محاسبه ضریب پایایی، استفاده از آلفای کرونباخ است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS نیز قابل محاسبه است، در جدول ۳-۲ پایایی پرسشنامه مشخص شده است.
جدول۳-۱.آلفای کرونباخ

 

تعداد آیتم

 

α

 
 

۲۷

 

۸۷%

 

از آنجایی که مقدار آلفا بالای ۶۰% می باشد پرسشنامه از پایایی مناسبی برخوردار است.
۳-۷.روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
روش های آماری مورد استفاده در این تحقیق عبارتند از:
الف) آمار توصیفی:
در این تحقیق از آمار توصیفی برای نمایش اطلاعات جمعیت شناختی استفاده شده است. برای این منظور، اطلاعات جمعیت شناختی با بهره گرفتن از جداول فراوانی نشان داده خواهد شد. همچنین در سطح توصیفی با بهره گرفتن از مشخصه های آماری نظیر فراوانی، درصد، میانگین، انحراف معیار، واریانس به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته شده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

ب) آمار استنباطی:
در این تحقیق از استنباط آماری مربوط برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات بهره گرفته می شود. مبنای نتایج تحلیل در این تحقیق استفاده از نرم افزار اس پی اس اس[۱۱]می باشد.در سطح استنباطی،از آزمون های ذیل استفاده می شود:
کلموگروف-اسمیرنوف:جهت بررسی نرمال بودن متغیرها
رگرسیون چندگانه:برای تعیین تاثیر متغیرهای مستقل بر وابسته از رگرسیون چند متغیره استفاده می شود.آزمون دوجمله ای:از این آزمون برای داده های غیر نرمال که بخواهیم نسبت خاصی را درجامعه بررسی کنیم.
فصل چهارم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...