جدول ۴-۱۵ تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………………..۹۱

جدول ۴-۱۶ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی….۹۱

جدول ۴-۱۷ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش…………….۹۳

جدول ۴-۱۸ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع بالا…………۹۶

جدول ۴-۱۹ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع پایین………۹۸

جدول ۴-۲۰ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی…………………………………..۹۸

جدول ۴-۲۱ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل رهبری توزیعی….۹۹

جدول ۴-۲۲ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل فرهنگ سازمان…۱۰۰

جدول ۴-۲۳ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل مسئولیت مشترک۱۰۱

جدول ۴-۲۴ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل مأموریت‌، چشم انداز و اهداف سازمان…………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

جدول ۲-۱ تعریف بازاریابی داخلی در هر دیدگاه………………………………………………………….۱۶

جدول ۲-۲ مروری اجمالی به مطالعات انجام شده در زمینه بازاریابی داخلی…………………………۱۸

جدول ۲-۳ اجزای تشکیل دهنده بازاریابی داخلی…………………………………………………………. ۲۲

جدول ۲-۴ مقایسه آمیخته بازاریابی درونی و آمیخته بازاریابی بیرونی……………………………….۲۳

جدول ۲-۵ تفاوت بین سبک رهبری توزیع شده و رهبری پخش شده…………………………………۳۶

جدول ۲-۶ تفاوت رهبری توزیع شده با رهبری دموکراتیک…………………………………………….۳۸

جدول۲-۷ تفاوت رهبری توزیع شده و رهبری تسهیم شده……………………………………………….۴۰

جدول ۲-۸ ابعاد رهبری توزیع شده از نظر محققان حوزه رهبری توزیع شده………………………..۴۷

جدول ۳-۱ مقدار آلفای کرونباخ برای هر دامنه از پایایی…………………………………………………۷۵

جدول۳-۲ پایایی پرسشنامه به تفکیک هر متغیر………………………………………………………………۷۵

جدول ۴-۱توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت……………………………………………………۷۸

جدول۴-۲ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت استخدامی……………………………………..۷۹

جدول۴-۳ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات…………………………………………۸۰

جدول ۴-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل……………………………………………۸۱

جدول۴-۵ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن………………………………………………………….۸۲

جدول ۴-۶ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سنوات خدمت………..………………………………..۸۳

جدول ۴-۷ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رهبری توزیعی………………………………….۸۴

جدول ۴-۸ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر رفتار شهروندی سازمانی……………………..۸۵

جدول ۴-۹ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیر بازاریابی داخلی…………………………………۸۶

جدول ۴-۱۰ آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای نرمال بودن داده ها………………………………۸۷

جدول ۴-۱۱ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………………..۸۸

جدول ۴-۱۲ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی……..۸۸

جدول ۴-۱۳ تحلیل عاملی تاییدی رفتار شهروندی سازمانی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………۸۹

جدول۴-۱۴ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی رفتار شهروندی……..۹۰

جدول ۴-۱۵ تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی در دو حالت تخمین استاندارد و ضرایب معناداری………………………………………………………………………………………………………………..۹۱

جدول ۴-۱۶ مقدار شاخص های نیکویی برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی بازاریابی داخلی….۹۱

جدول ۴-۱۷ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش…………….۹۳

جدول ۴-۱۸ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع بالا…………۹۶

جدول ۴-۱۹ شاخص های نیکویی برازش تحلیل عاملی تاییدی مدل رهبری توزیع پایین………۹۸

جدول ۴-۲۰ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی…………………………………..۹۸

جدول ۴-۲۱ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل رهبری توزیعی….۹۹

جدول ۴-۲۲ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل فرهنگ سازمان…۱۰۰

جدول ۴-۲۳ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل مسئولیت مشترک۱۰۱

جدول ۴-۲۴ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل مأموریت‌، چشم انداز و اهداف سازمان…………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

جدول ۴-۲۵ رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تعدیل رفتارهای رهبری………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳

جدول ۴-۲۶ آزمون t برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس جنسیت…………………..۱۰۳

جدول ۴-۲۷ آزمون t برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس وضعیت تأهل…………..۱۰۴

جدول ۴-۲۸ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سن………………………..۱۰۵

جدول ۴-۲۹ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سطح تحصیلات………۱۰۵

جدول ۴-۳۰ آزمون F برای بررسی مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس سنوات خدمت…………۱۰۶

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار ۴-۱ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۷۸

نمودار ۴-۲ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت استخدامی…………………………………..۷۹

نمودار ۴-۳ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سطح تحصیلات ۸۰

نمودار ۴-۴ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل ۸۱

نمودار ۴-۵- درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سن…………………………………………………….۸۲

نمودار ۴-۶ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب سنوات خدمت………………………………………..۸۳

نمودار ۴-۷ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب رهبری توزیعی………………………………………..۸۴

نمودار ۴-۸ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب رفتار شهروندی سازمانی……………………………۸۵

نمودار ۴-۹ درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب بازاریابی داخلی………………………………………۸۶

فهرست شکل­ها

عنوان صفحه

شکل ۲-۱ مدل مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………..۷۲

شکل ۴-۱ تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش در حالت تخمین استاندارد…………………….۹۲

شکل ۴-۲ تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی پژوهش در حالت ضرایب معناداری.…………………..۹۳

شکل ۴-۳ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی بالا در حالت تخمین استاندارد…………………….۹۴

شکل ۴-۴ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی بالا در حالت ضرایب معناداری……………………۹۴

شکل ۴-۵ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی پایین در حالت تخمین استاندارد…………………..۹۶

شکل ۴-۶ تحلیل عاملی تاییدی رهبری توزیعی پایین در حالت ضرایب معناداری…………………۹۷

فصل اول:

کلیات تحقیق

۱- ۱- مقدمه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...